Բնագիտության հաշվետվություն

Սա իմ բնագիտության առարկայի առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփումն է՝

Մենք այս տարի բնագիտություն առաջին անգամ էինք անցնում եւ ես շատ հավանեցի, մենք սովորեցիքն մայրցամաքները, բնագիտական փորձեր կատարեցինք։
Բնագիտություն

Տեղանքի հետազոտում. Կողմնորոշում

Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ․ամփոփիչ առաջադրանք

Իմ բույսն, իմ կենդանին

Անտարկտիդա

Ավստրալիա

Եվրասիա

Հյուսիսային Ամերիկա

Հարավային Ամերիկա

Բնագիտական փորձ

Մայրցամաքներ, աշխարհամասեր

Ինչպե՞ս է մարդը վերափոխում շրջակա աշխարհը

Մենք էլ ենք բնության մի մասնիկը

Իմ երկրագործական աշխատանքը

3.Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ պատումի ձևով։

Օրինակ՝ Ես կարողացա սովորել մայրցամաքները, որտեղ են, իսկ որտեղ որ հանգսատանալու տեղ լինի մայրցամաքում հաստատ ինձ պետք են գալու:

5. Ո՞ր ուսումնական նյութը կառանձնացնեիր, որը քեզ ավելի հետաքրքրեց։

Ինձ հետաքրքիր էր բնագիտության ֆլեշմոբներն եւ մայրցամաքները։ Ինձ հետաքրքիր էր բնագիտության ֆլեշմոբները, որովհետեւ այնտեղ փորձեր ենք անում եւ պատասխանում ենք բնագիտական հարցերի։ Սովորում ենք շատ բնագիտական նյութեր։ Իսկ ինձ մայրցամաքներում կան հետաքրքիր կենդանիներ, գտա հանգստանալու շատ տեղեր, որ հաստատ ինձ պետք են գալու։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*